Update Duinpolderweg

VVD Hillegom dankt de statenleden van Noord- en Zuid-Holland omdat zij op vrijdag 20 april een werkbezoek hebben afgelegd in Hillegom. Daarna zijn zij in gesprek gegaan met alle groepen die een zienswijze hebben ingediend betreffende de Duinpolderweg. Wij kunnen lokaal van alles vinden en willen het is toch de Provincie die over dit soort grote ingrepen het eindoordeel geeft. De VVD neem aan alle partijen die in de provincie vertegenwoordigd zijn, hebben zo hun partijgenoten nog extra info gegeven. Voor de VVD Hillegom geldt dat de middenvariant het beste is dus nu snel beslissen en bouwen want wij willen bewegen.

In de afgelopen paar weken is het aan licht gekomen dat de Gemeente Hillegom verzaakt in te spreken bij de Provincie Zuid-Holland over de Duipolderweg! Na aanleiding van VVD-vragen aan de wethouder, bleek dat hij gekozen had zelf niet te gaan, maar een ambtenaar te sturen die op de publieke tribune meeluisterde. Een gemiste kans!